Известие

Collapse
No announcement yet.

Заповядайте в дискотеката :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от boro2006 Покажи съобщение
    Ами да ти кажа чесно... При мене алфа като дойде все и се появява някакъв проблем дето никой не е чувал и виждал. Интересно е това тресене. Не че не може да се кара и така просто ми е неприятно особено при положение че е кола с над 3 бона вече наляти в нея ама то кво да се очаква като я взех от човек който я е карал 7 години без да пипа нищо по нея и е била внос от италия. А колкото до проблема интересното е че на моменти си мени оборотите на работа двигателя и не мога да го хвана на какъв принцип. Единия път държи 850 - 900 оборота на газ и с 50 оборота отгоре на бензин. Другия път пък падат много на газ на бензин не. Трия път особено като загрее но не винаги главно след яко каране започва да ги държи на над и около 1100 на газ и на бензин. Интересното е че понякога като я обърна от газ на бензин и после пак на газ ги нормализира. Иначе с изключен мотор за празен ход я покарах и е някав ужас. Даваш и газ после 1 минута я чакаш да свали до 1200 оборота и да ги задържи на газ. На бензин не наблюдавах такова явление но пък и нямаше и промяна в тресенето към по добро или по лошо. Искам последно преди елкона да замеря луфтовете на пуловете с вала че ме съмнява за или много хлабав клапан или натегнат клапан обаче пък тази седмица е Велик ден и няма да се занимавам с колата... Сега дори се сещам че съм имал в началото нещо подобно от смотаната плюсова клема на батерията, има на нея една шпилка на която се стяга + за електррониката, при мен беше лабава яко и имаше разни аномалии баш от тава...

    П.П. Накрая ще се ядосам и ще измъкна с телфера на работа двигателя и ще му направя една пълна профилактика
    С газов инжекцион ли е или с нормална уредба?! По дебитомера ако търсиш винтове за регулация може и нищо да не намериш. На колектора отдолу има 2 вакумчета, провери ги и тях за всеки случаи. Тия симптоми които ги имаш се причиняват от нещо дребно според мен, аз съм сменял до тоя момент 2 вала и всичко по електрическата част (кабели свещи бобини комутатори датчици и тн + компютър ) но точно тея проблеми са били винаги от някое забравено маркуче или нещо такова... Сега се сещам че в началото имах някакви такива ядове от плюсовата клама на батерията, на нея има една шпилка на която се стягат кабели за електрониката а същите бяха лабави при мен и имаше аномалии...
    Last edited by mimouzunov; d.m.y г., 08:35.
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #32
      Да знам че от тези еща могат да се появят проблеми обаче всичко си е чук и вакуми и кабели... Аз даже и масите на двигателя чистих понеже си мислех че е от тях. Ако не се окаже от вал или клапани ме съмнава стъпковия мотор че се бъзика на моменти обаче не знам дали щото е развален или щото някой датчик му дава погрешна информация за работа.

      П.П. Интересен факт: като откачиш буксата на моторчето за празен ход докато колата работи и после пак я закачил голямата перка за охлаждане на радиатора се включва за секунда. Няма логика ама...
      Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от boro2006 Покажи съобщение
        Да знам че от тези еща могат да се появят проблеми обаче всичко си е чук и вакуми и кабели... Аз даже и масите на двигателя чистих понеже си мислех че е от тях. Ако не се окаже от вал или клапани ме съмнава стъпковия мотор че се бъзика на моменти обаче не знам дали щото е развален или щото някой датчик му дава погрешна информация за работа.

        П.П. Интересен факт: като откачиш буксата на моторчето за празен ход докато колата работи и после пак я закачил голямата перка за охлаждане на радиатора се включва за секунда. Няма логика ама...
        Ако са нагоряли, разтроени и тн клапаните ще има и други симптоми и по-важното ще са постоянни. За валовете, трябва да е много зле положението с тях за да се инати по тоя начин. Мерил ли си компресия!? Нее нормално да се пускат перки при бъзикане на нещото за ниските обороти, виж това какво го причинява. Има ли климатик?!
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #34
          Това моторче много рядко дефектира. Проблем с оборотите може да имаш заради температурен датчик на антифриза (със синята букса, монтиран е на корпуса на термостата). Купувал съм чисто нов BOSCH за под 30лв.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #35
            С каква АГУ е колата?Обикновена или ГИ.
            Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
              С каква АГУ е колата?Обикновена или ГИ.
              В пост 31 и аз това питах ама...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #37
                Ами колата е с обикновенна газова с ламбда контрол на който замина онова моторчето което се слага на маркуча от изпарителя към плочката за контрол на газта и е махнато и настроена като обикновена газова обаче емулаторите си стоят навързани и се чудех дали не се ебават те нещо. Климатика е обикновен, а не климатроник. Датчика е сменен преди 1 година(тоя на термостата) обаче вече не помня даже каква марка сложих. Днеска обаче проблем на бензин 0, а на газ клати яко на спиране на скорост и то най-силно се усещаше около 2200 оборота на трета... Най-странното е че единия ден тая кола върви като самолет а след някой друг час като я подкарам пак става все едно е 50 коня... Нормално е в зависимост от времето, влажността, атмос. налягане да си мени начина на работа ама това ми се вижда прекалено голямо отклонение. имам чуството че горивната смес се ебава яко въпроса е, защо и от кое и на бензин и на газ го прави, а колкото до аномалията на мотора с перката... мда странно е. Като се има предвид, че не би трябвало двете системи да имат общо. Освен можеби климатика който има общо с ECU-то както и стъпковия мотор обаче там тряа да се ровя в схемите на колата и става една дълга и широка, че чак не ми се занимава на тоя етап.

                П.П. Ся да беше баба алфетка с двата карбуратора щеше да е много по лесно Направо съм се замислял дали е възможно от Алфетата да си присъдя двойните карбуратори на тая и да я накарам да работи
                Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                Comment


                • #38
                  Мисля си аз, ако хванеш и разкараш всичко от тая газова, емулатори и всякакви такива за да си стане най-нормална че няма да збъркаш.... Другия вариант е да се монтира газов инжекцион! Принципно Алф с тая си електроника е доста устоичив и аз си мисля че проблема е или нещо дребно което се пренебрегва или проблема идва от газовата по един или друг начин... Спри газта от бутилката изпусни за всеки случаи останалото налягане от тръбите и тн и я покараи някои и друг ден само на бензин.
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #39
                    И аз заради това питах за газовата.От там ти идват грижите.Мимо ти е написал по-горе какво да направиш.И аз го имам същия проблем,само,че като я намачкам примерно на 2ра при около 2000об. почва да клокочи двигателя,следва трясък в ауспуха и брутално ускорение.А и обороти ми люлее понякога. Знам,че е от ГИто и днес празник или не й закачам кабелите и ще я лекувам.
                    Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                    Comment


                    • #40
                      Аз много искам да разкарам цялата тая електроника но не знам дали няма да прецакам нещо. А и след това не знам как да я навържа газовата за да работи без нея... В АГУ-то съм много бос като знание. Знам само как се правят вакуумни АГУ, но не и такива. Ако има някой който може да ми обясни или да ми предложи наистина добър майстор от Пловдив да го направи това ще съм благодарен. Аз иначе ходех при едни пичове до митницата на Кукленско шосе в града ама те ми я центроваха така без да махат електрониката, само махнаха оная джаджа за която писах по горе от газовия маркуч и казаха че останалите карантии по ламбда контрола няма да пречат и да си стоят понеже ми вършат работа като емулатори за да си работи колата. От тогава с прецакания двигател си ми върви много готино на газ и гори доста добре. Иначе след ремонта все се каня да ида пак на центровка ама все нямам време от работа или пък пари.
                      Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                      Comment

                      Working...
                      X